Søndag den 1. juni 2014 havde Lokalavisen inviteret sine læsere til "prøvesmagning" hos Djurs Golfklub.

16 morgenfriske mødte frem kl. 09.00 og fik efter velkomst ved klubbens formand, Bo de Neergaard, en kort introduktion til dagen.

Deltagerne blev opdelt i 3 grupper som efter tur øvede lange slag, indspil samt putning.

Det hele foregik med højt humør og alle nød det dejlige sommervejr og de smukke omgivelse.

Senere gik deltagerne en række huller for at få en fornemmelse for, hvad det hele gik ud på. Bestyrelsesmedlemmer og frivillige fra klubben gik med rundt og notere scores.

Efterfølgende var der præmieoverrækkelse til de 2 bedste blandt henholdsvis kvinderne og mændene.

Det hele sluttede med grillpølser, drikkevarer samt en god snak om dagens oplevelser.