Lørdag den 31. januar 2015 afholdt golfklubben for første gang nogensinde en vinterturnering i den opvarmerede træningshal.

8 medlemmer havde denne råkolde formiddag fundet vej til klubhuset, og de havde nogle hyggelige timer med kaffe og privat medbragt Jägermeister.

Der blev konkurreret i diverse discipliner: Swing speed, bunker slag, indspil, chip & run, driving samt præcisions slag.

Efter det sidste slag var slået kunne veteranen Bjørn Helmer kåres som vinder tæt forfulgt af formand Bo de Neergaard og dagens jublende glade overraskelse, Helle Breinholt Andersen, som henholdsvis 2 og 3.

Det bør ikke være sidste gang, at denne matchform afholdes i løbet af vinterperioden. Træningshallen er et godt sted at holde teknikken ved lige.